• Начало
  • Технически инструкции за онлайн обучение на ученици от 2. и 3. клас

Технически инструкции за онлайн обучение на ученици от 2. и 3. клас

 

За да участва ученик от 2. и 3. клас онлайн в остатъка от Извънкласните дейности за текуащата учебна година, е необходимо използването на:

  1. таблет, смартфон или лаптоп/компютър – с микрофон;
  2. инсталирано приложението Microsoft Teams;
    и/или интернет браузър – задължително Google Chrome или New (Chromium) Microsoft Edge;
  3. задължително трябва (ако използвате такъв) да изключите всякакъв софтуер за блокиране на реклами, защото често бутоните на Microsoft Teams биват премахвани погрешно.

 

Всеки преподавател на СМГ учители ООД използва основно платформата Microsoft Teams за онлайн връзка с учениците, с които осъществява обучение по групи.

Обучението във всички Извънкласни дености за 2. и 3. клас се провежда съгласно публикувания график на групите (актуализация – след провеждане на родителските срещи).

СМГ учители ООД разширява обхвата на предоставяните услуги като започва предоставяне обучението във всички Извънкласни дейности във виртуална класна стая. За времето на извънредното положение сграда за провеждане на всички Извънкласни дейности ще бъде собственият дом на съответния ученик. Вярваме, че това удобство за Вас ще бъде съчетано с все така високо ниво на обучението от нас!

Интернет обучението се провежда съгласно публикувания график на групите (актуализация – след провеждане на родителските срещи).

 

Продължителност на занятията:
  • за 2. клас всяко занятие (една дата) ще се провежда със следното времетраене: 40 минути урок плюс 10 минути почивка плюс 40 минути урок, общо 15 дати за цял обучителен Модул;
  • за 3. клас всяко занятие (една дата) ще се провежда със следното времетраене: 60 минути урок плюс 10 минути почивка плюс 60 минути урок, общо 10 дати за цял обучителен Модул.
Техническата подготовка на онлайн обучението за 2. и 3. клас преминава през няколко етапа:
  1. От 16 до 22 април 2020 година се извършват настройки по системата ни за предстоящото обучение за 2. и 3. клас, като в този период родителите/учениците от 2. и  3. клас НЕ е необходимо да предприемат никакви действия.
  2. След 23 април 2020 година родителите на ученици от 2. и 3. клас се свързват с преподавателя на своята група – чрез електронна поща или друг метод за електронна комуникация.
    В отговор получавате индивидуално потребителско име и парола, необходими за обучението.
  3. В периода от 27 април до 1 май 2020 година за всяка група се провежда родителска среща, насрочена от преподавателя на групата. Точната дата и начален час за всяка родителска среща може (след 23 април) да видите в графика в най-дясната колона.
Достъпване до системата на Microsoft Teams и съответната виртуална класна стая (екип в Microsoft Teams) за провеждане на онлайн занятие от Извънкласните дейности – без значение дали чрез Teams акаунт на родителя/ученика и/или Teams акаунт, предоставен от СМГ учители ООД – представляват изразяване на съгласие от страна на родителя и приемане измененията относно начина на предоставяне на образователните услуги, включително и съгласие относно осъществяването на Извънкласните дейности в онлайн форма от страна на СМГ учители ООД, което се приема за надлежно изпълнение на договорните задължения на СМГ учители ООД.